Říjen 2008

Zmatek

30. října 2008 v 20:11 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Přepadl mě zmatek! Nevím, jak bych to vylíčila přesně. Prostě se necítím ve své kůži.. cítím určitou netrpělivost, jako by se mělo stát něco převratného a já se nemohla dočkat. Přitom mě nic nečeká.. Cítím touhu, nevím po čem. Chci štíhlost a zároveň propadnout do "deprese tlouštky". Chci všechno a vlastně nic. Divné, zvláštní, nevysvětlitelné. Nevím.

Snídaně: 25 g oves. vločky, 130 ml mléko
Svačina: nic
Oběd: 2 racia, 75 g sýr 30 %
Svačina: 250 g tvaroh
Večeře: jogurt Revital (Olma)

Aktivity: posilka

Po zábavě zase práce

27. října 2008 v 19:38 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Tak se hlásím po oslavě, nebyla úplně maximálně super, ale "jen" super. Ale v pohodě. Chtěla jsem sem dát zase nějakou fotečku, ale bohužel jsem se nestihla vyfotit, tak pokud budou nějaké dobré na webu z akce, tak sem nějakou hodím.

V neděli jsem se moc nehlídala a v podstatě jedla normálně až příliš. Po akci se zpravidla nedokáži ovládnout, prázdný žaludek se hlásí o slovo. Příště si koupím psyllium, abych to lépe ukočírovala.

I tak doufám, že se dokonce týdne dostanu na první pomyslnou hranici 65 kg a pak sem dám fotosrovnání a samozřejmě míry.

Dnes už jedu pěkně podle plánu, takže..

Snídaně: 125 g tvarohu, 1 rýž. chlebík, kousek pomela
Svačina: müsli tyčinka Lady fitness
Oběd: brokolice, vejce, sýr 20 %, pórek, mrkev
Svačina: 2 plátky 20 % sýru, sedmizrnný rohlík
Večeře: 125 g tvarohu, 1 rýž. chlebík

Aktivity: posilka

Vytoužená sobota

25. října 2008 v 14:36 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Sotva jsem sedla k počítači vysvitlo sluníčko a teď mi neskutečně ozařuje monitor, a to i přes žaluzky. Asi se tedy půjdu projít na chvíli ven. Dopoledne jsem si skvěle zacvičila v posilce, zase jeden kvalitní trénink s dobrou náladou a atmosférou. Večer vyrážím na tu avizovanou akci, huráá.

Snídaně: 150 bílá Hollandia, 30 g amarantové piškoty
Svačinka: oříšková müsli tyčinka Fly linie
Oběd: 1/2 celozrnné bagety, 50 g sýru 20%
Svačina: 250 g tvarohu
Večeře: vařené vejce, ryž. chlebík

Aktivity: posilka

Únava

24. října 2008 v 18:37 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Jsem to s tou únavou nějak zakřikla, protože teď na mě opravdu padla. No mrknu na vaše blogy, přečtu si zase kousek knížky, možná kouknu na telku a půjdu do hajan. Zítra je ta oslava, tak ať jsem čilá. Včera jsem se převážila a přeměřila a nějaký ten úbytek tam je, takže spokojenost.

Snídaně: 1/3 balíčku rýže, 1/2 vaničky ochuceného tvarohu (Madeta)
Svačina: 1/2 nápoje Activia broskev
Oběd: 1/3 balíčku rýže, 1/2 vaničky ochuceného tvarohu (Madeta)
Svačina: 250 g tvarohu
Večeře: 100 g Hollandia bílá, mrkev

Aktivity: posilka

Bohužel se budu muset rozloučit s teplými obědy a se svou milovanou brokolicí, neboť v té nové práci není mikrovlnka, takže nošení kastrůlků potažmo misek z domu moc nehrozí.

Směle k cíli

22. října 2008 v 17:54 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Mám za sebou druhý pracovní den, sice mě štve, že za tohle zaškolování nedostanu ani kačku, ale zase tam nejsem celé dny, tak snad to nějak přežiju, musím. Dnes tam se mnou byla holčina, místo které nastupuji. Docela jsme pokecaly, taková pohodová. Jinak tam budu víceméně sama, jen občas mi bude společnost dělat docela sympatickej borec. Takže pohodička. Navíc konečně budu moct v práci na net a na icq, huráá.

Co se týče jídla a hlavně pocitů s ním spojených.. Cítím se teď vyrovnanější, neříkám, že mě nenapadá se přejíst, ale není to zas tak akutní. Mám i docela dost energie, přičítám to tomu carnitinu a synephrinu, o kterém jsem si přečetla hodně zajímavé informace. Prý je v ostatních zemích zakázán, neboť funguje na bázi efedrinu. Netuším, co je na tom pravdy. Každopádně pro mě je důležité, že se necítím jako mátoha, což se mi dřív stávalo denně. Navíc jsem si přečetla, že je to jedna z mála látek, která na odbourávání tuků opravdu funguje, což tedy můžu potvrdit! Sice váhově jsem na tom stejně, ale míry jdou dolů téměř viditelně. Takže doporučuji!

Snídaně: 100 g bílá Hollandia, 25 g oves. vločky
Svačina: 1/2 nápoje Activia broskev
Oběd: 1/3 sáčku rýže, 90 g cottage
Svačina: 100 g fitness šunky (měla jsem ji poprvé a doporučuji), 1 rýž. chlebík, malá mrkev
Večeře: 125 g tvarohu

Aktivity: posilka

New job

21. října 2008 v 17:33 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Akorát jsem se vrátila z práce.. Jj, tak tuhle větu už jsem nenapsala hóódně dlouho. Sice oficiálně začínám až od prvního, teď tam budu chodit jen občas na zaučení, ale už to je pro mě šílená změna. Fakt jsem si zvykla na to volno, svobodu atd. Sice to vypadá na opravdu pohodovou práci, ale i tak. Nemám ráda začátky, kdy nevím o co go. Strašně mě to deptá. Mno, snad do toho brzy bezbolestně vpluji.

Snídaně: 100g bílá Hollandia, 1/3 sáčku rýže
Svačina: müsli tyčinka Lady Fitness citronová
Oběd: 100 g cottage, 1/3 sáčku rýže
Svačina: 80 g cottage
Večeře: 1 vejce

Aktivity: posilka

Dnes ten jídelák nic moc, ale doma nemám žádné vhodné sacharidy. Navíc odpoledne mi volali, že mám jít do té práce a já nestíhala, tak jsem ráda, že jsem to zvládla alespoň takhle.


Voňavý pátek

17. října 2008 v 16:51 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
To je vůně! Mamka pekla vdolečky.. Úplně je cítím na jazyku, za chvíli budu slintat jako vlčák. Ale nedám si! Konečně po dlouhé době mám pocit, že tuk jde pěkně dolů a nehodlám si to pokazit.

Navíc už tak mě stojí to "moje jídlo" docela dost peněz. Dřív jsem jezdila jednou za čtrnáct dní na nákup s našima, lednice pak přetékala jogurty, tvarohy a vším možným. Sice to bylo super, že jsem nic neutratila, ale to množství ve mně evokovalo chutě. Teď si nakupuji sama, většinou tak na jeden max. dva dny dopředu a vážně se to nezdá, ale penizky jen letí..

Když jsem u těch money. Odpoledne jsem byla opět na pohovoru (druhé kolo). Mno, a možná pokud to vyjde, tak bych už příští týden nastoupila. Tak uvidíme.

Snídaně: 150 g jogobella light jahoda, 4 rýž. chleby
Svačina: müsli tyčinka Fly linie oříšková (100 kcal)
Oběd: tmavý rohlík, 70 g Lučina linie, mrkev
Svačina: 125 g tvarohu, 20 g burizony, ředkvičky
Večeře: 1 vejce, 1 rýž. chlebík

Aktivity: posilka

Odpočinkový den

16. října 2008 v 15:25 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Dávám si odpočinek! Po pěti dnech v posilce už ho víc než potřebuji. Po ránu jsem se rozhodla, že je čas na odměňování a vyrazila jsem po nákupech. Mno, nějak mě nic nezaujalo. Nebo jsem si říkala, že si to či ono koupím, až budu hubenější. Takže nakonec jsem si odnesla akorát dvě podprdy.. Taky jsem se rozhlížela po něčem, co si vezmu na již avizovanou oslavu, která se mimochodem přesunula až na příští sobotu, tak jak to bylo původně naplánováno. No, zatím nic nemám, ale mám na to ještě týden, tak snad se mi podaří něco splašit.

Snídaně: 125 g tvarohu, activia tvarohová višeň, pár kukuřičných "chrumek"
Svačina: müsli tyčinka Lady fitness pomerančová
Oběd: malá celozrnná bulka, 4 plátky eidamu 30 %
Svačina: 250 g tvarohu
Večeře: 125 g tvarohu



Středa - den jako každý jiný

15. října 2008 v 17:25 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Po obědě jsem vyrazila opět do posilky s tím, že dnes jsem se věnovala hlavně posilování. Biceps, triceps cítím ještě teď. Řekla bych, že to byl kvalitní trénink, i když nálada nebyla úplně stoprocentní. Od dneška jsem začala užívat ten carnitin a synephrin, tak jsem zvědavá, jestli pocítím nějakou větší změnu.

Snídaně: 4 plátky šunky, 3 rýž. chlebíky
Svačina: jogurt light malinový (Albert)
Oběd: brokolice, vejce, 2 plátky eidamu 30 %, pórek - tohle je asi moje nejoblíbenější kombinace
Svačina: 150 g cottage, 1 mrkev
Večeře: 125 g tvarohu, 1 rýž. chlebík

Aktivity: posilovna

Jak jde čas

15. října 2008 v 10:05 | Kate |  Kate o sobě
K tomuto není co dodávat... Hold se buď budu snažit a něčeho dosáhnu anebo taky ne a letošní léto bude jen dalších z těch, kdy si řeknu "tak příště".

pol.říjnazářízač.říjnapol.říjnakonec února
prsa10410299104
pod prsy91868488
nad prsy94898892
nej špek96949294
břicho93918892
boky99959598
stehno54555354
paže28272726
zápěstí15151516


Úterý plné aktivit

14. října 2008 v 16:43 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Dnes jsem si dala 80 minut na orbitreku, posilování jsem vynechala, jak jsem psala, chci trochu pohnout s těmi tukovými zásobami a doufám, že tohle jim dá trošku zabrat. Taky jsem si koupila carnitin + k němu dávali synephrine (mělo by to být taky na redukci tuků). Mno, pokud ten synephrine bude působit na tuk tak, jako na moje čichové buňky, za týden mám po problému.



Taky mi volali z té práce, kde jsem byla minulý týden na pohovoru, že mě zvou do dalšího kola. Mno, když mi řekli částku k výplatě vs. prac.doba, tak nevím. Na druhou stranu doma už mě to taky nebaví, navíc za chvíli už nedostanu z pracáku ani kačku a poflakovat se doma zadarmo? Tak bohatá nejsem. Zítra jim mám volat, jak jsem se rozhodla.. Nevím!

Aby ten dnešek byl kompletní... Večer vyrážím na bowling, kámoš mě pozval "jako k narozkám", už se těším.

Snídaně: 125 g tvaroh, 20 g burizony
Svačina: müsli tyčinka meruňková bio
Oběd: 150 g cottage, celozrnný rohlík, ředkvičky
Svačina: 125 g tvaroh, 2 rýž.chl., mrkev, ředkvičky
Večeře: vejce, 1 rýž. chl.

Aktivity: posilka

Ještě k tomu jídelníčku, trochu jsem omezila tu zeleninu apod., poslední dobou jsem ji jedla vážně ve velkém množství, ale úplně se ji vzdát zatím asi nehodlám.

Po víkendu čili v pondělí

13. října 2008 v 15:56 | Kate
Ani nevím, co napsat, takže ve zkratce... Víkend býl šílený!! Sobota byl můj oficiální narozeninový den, hrůza. Hned po ránu jsem zjistila, že váha zase poskočila nahoru.. Že se vůbec ještě vážím, jsem blbá, no. Samozřejmě jsem vyrazila do posilky po oba dny, ale žádné vyplavení endorfinů se nekonalo. Odcvičeno, tečka. Prostě jsem tak nějak přežívala a ještě přežívám. Zamýšlela jsem se nad úpravou jídelníčku a vymyslela jsem tohle:

Snídaně: 125 g tvaroh, 20 g burizony
Svačina: müsli tyčinka (po posilce)
Obvěd: 250 g tvaroh, 10 g burizony
Svačina: 125 g tvaroh, 1 rýž. chlebík
Večeře: 125 g tvaroh, 1 rýž. chlebík

B/S/T 82/79/5

Nevím, jestli to není kravina, ale chtěla bych trošku tlačit váhu dolů, ale hlavně nehubnout svaly! S tímhle jídelníčkem se cítím docela v pohodě, což se celkem divím. Jen mám vážně strach, abych za chvíli nezjistila, že tuk zůstal a svaly jsou ty tam. Co myslíte?

Další malý krůček

10. října 2008 v 18:32 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Teda včera večer mě chytla šílená chuť celé tohle snažení vzdát.. Myslela jsem, že se z těch myšlenek zblázním, a to i přesto, že už předem vím, že druhý den bych začínala zase, zase od nuly.

Ráno jsem stoupla na váhu a radostí jsem skákala. Vím, že kg nejsou to nejdůležitější, ale.. Znáte ten pocit, každý dekagram dolů je ta nejsladší odměna za všechno odříkání. Teď jsem ráda, že jsem to ustála.

Teď, když jsem si po sobě přečetla ty předchozí věty, tak to vypadá, jako bych strašně trpěla. To zas ne, rozhodně se převážně cítím dobře. Určitě líp, než při záchvatech přejídání, kdy jsem myslela na to, co ještě sníst, co dalšího si zajít koupit. Jen jsem ležela, spala a litovala se. Ten pocit beznaděje, sebenenávisti, hněvu. Fuj, to už nechci!

Snídaně: 130 g cottage, 3 light wasa chlebíky, kiwi
Svačina: jogurt light tropické ovoce, okurky
Oběd: kuřecí maso, mrkev
Svačina: 2 light wasa chleby, 2 plátky šunky, 3 plátky eidamu - zapečené v mikrovlnce, okurky
Večeře: 125 g tvarohu + 1 wasa chlebík

Aktivity: in-line brusle

Brokolice

9. října 2008 v 20:32 | Kate

Čtvrtek

9. října 2008 v 20:02 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Právě jsem se vrátila z "kafe" s nej kámoškou, dostala jsem dáreček k narozkám. A dokonce na mě přenesla i natěšenou náladu, takže snad mi to do příštího pátku vydrží.

V posilce jsem si to taky skvěle užila a konečně i se sluchátky na uších a se svou oblíbenou hudbou, díky novému mobilu. A ještě se mi dostalo komplimentu od jednoho z pravidelných návštěvníků, prý jsem ozdobou posilovny, hi hi. Samozřejmě mě to potěšilo. Konečně zase začínám mít pocit, že se rýsuji, jen to teď nepokazit.

Snídaně: 110 g ochuceného tvarohu jahoda (Madeta), 30 g vločky
Svačina: müsli tyčinka corny linea oříšková
Oběd: brokolice, vejce, 30 % eidam, mrkev
Svačina: 110 g ochuceného tvarohu, 125 g normálního tvarohu

Aktivity: posilka

Desátý den, zbývá devět :-((

8. října 2008 v 18:43 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Uff, konečně se mi podařilo nahrát nějaké mp3 do mého new mobílku. Včera mi to nějak nefungovalo, ale už je to v pořádku.

Večer mi volala kámoška, že má pro mě velkou novinu.. ..oslava narozek se koná už příští pátek místo plánovaného 25., což je o týden dřív. Moc mě to nepotěšilo, spíš vyděsilo. Takže už jen devět dní snažení. Ne, že bych potom chtěla zkoncovat s tímhle bojem o lepší postavu. Ale je to pro mě určitým způsobem zlomové datum a tohle mi trochu narušilo plány. Tak jako tak jsem vydržela už nějakou dobu bez přejezení, což je pro mě opravdu velké vítězství. I když do cíle je zatím daleko.

Snídaně: 100 g cottage, 3 knäckenbroty
Svačina: müsli tyčinka Lady fitness citrónová
Oběd: květák, vejce, eidam 2 plátky, pórek - taková moje zeleninová čína
Svačina: 125 g tvarohu, 3 knäckenbroty, mrkev
Večeře: 125 g tvarohu, mrkev

Aktivity: posilka

Nepodařené úterý

7. října 2008 v 19:25 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Huráá, ráno jsem z váhy přímo skákala. Pro někoho je to třeba hodně, ale já jsem byla a jsem neuvěřitelně šťastná, konečně jsem pod 68, to se mi hodně dlouho nepodařilo, protože jsem se vždycky přejedla a začínala zase od nuly..

I když je pravda, že mě tento mini dílčí úspěch trochu ukolíbal a dnes jsem přestala nad jídlem tolik přemýšlet a trochu jsem to přepískla..

Po snídani jsem vyrazila na in-liny, skvěle jsem si zajezdila, i když nikdo nechtěl jít se mnou, ale na to už jsem docela zvyklá, že většinu věcí podnikám sama. Před jedenáctou jsem přijela domů a dala si svačinu, pak asi po půl hodině mamka donesla čerstvou mrkev a ředkvičky ze zahrádky a já neodolala a docela dost jsem jich snědla. Poté jsem chytla výčitky svědomí, připadala jsem si příliš plná, a tak jsem vypustila oběd, jakože ten oběd je ta zelenina. Po tomhle "obědu" jsem vyrazila do města pro nový mobílek (k narozeninám), zašla jsem si na solárko, a nakoupit nějaké jídlo, ptz jsem doma už nic neměla.. Vrátila jsem akorát na svačinu a zde již nebyl problém, zase pěkně ve starých kolejích. Ale ten úlet kolem oběda mě štve, i když to myslím není taková hrůza, co myslíte? Spíš poučení pro příště.

Snídaně: 3 knäkenbroty, 125 g tvarohu, kiwi
Svačina: 1/2 nápoje LaF activia, okurky
Oběd: mrkev, ředkvičky STYDÍM SE!!
Svačina: 80 g cottage, 2 knäkenbroty, mrkev
Večeře: 125 g tvarohu, 1 knäkenbrot

Aktivty: in-liny 1h

Pondělní pracovní pohovor/ pstruh/ posilka

6. října 2008 v 13:43 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Táák pracovní pohovor mám snad úspěšně za sebou. Celkově z toho mám dobrý pocit, tak to třeba klapne, uvidíme. Teď jsem po obídku, udělala jsem si pstruha, moje nejoblíbenější rybička. Chtěla jsem ho vyfotit, jenže mezitím přišla mamka a asi by moc nechápala, proč si fotím jídlo. Tak třeba příště.

Odpoledne vyrážím do posilky, už se těším.. Hned sem hodím jídelníček na celý den, doufám, že už ho nepokazím!!

Snídaně: ochucený tvaroh Diavita, 30 g ovesné vločky, malé jablko
Svačina: müsli tyčinka Fit fruit brusinka (nebyla moc dobrá)
Oběd: pstruh, mrkev
Svačina: 2 knäckenbroty, eidam 20 %
Večeře: 125 g tvarohu

Aktivity: posilka

Slunečná neděle

5. října 2008 v 17:24 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Moc všem děkuju za pochvalu, lhala bych, kdybych řekla, že mě to nepotěšilo. Snad sem jednou dám i foto postavy, se kterým budu spokojená.

Ač je venku krásně, moc jsem toho nevyužila. Dopoledne jsem byla v posilce a hned po obědě s kámoškou v kině na "Děti noci", docela dobrý film. Mám ráda tento typ českých filmů. Sice bych to kino odložila a radši šla třeba na brusle, ale bohužel nemám moc kámošek, které by vyznávaly nějaký sport, a tak než být sama na bruslích, radši jsem si vybrala být s někým a v kině.

Snídaně: 1/2 Activia LaF nápoje, 30 g vločky
Svačina: nic (posilka)
Oběd: kuřecí maso, květák
Svačina: 2 žitné knäkenbroty, 20% sýr, okurky, mrkev, kiwi
Večeře: 1 knäkenbrot, 125 g tvarohu

Aktivity: posilka

Sobotní únava + foto z pátku

4. října 2008 v 18:26 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Včera jsem to ustála a i akce dopadla skvěle! Sice jsem dnes jako přejetá, ale stálo to za to. Teď mám tři týdny, kdy budu jen makat na sobě a odměnou mi bude oslava mých narozenin.. Sice mě ta představa tří týdnů přímo děsí, ale upínám se k pocitu, který přijde, pokud to zvládnu.

Snídaně: 30 g ovesné vločky, activia tvarohová vanilka
Svačina: okurky
Oběd: kuřecí maso, květák
Svačina: 3 knuspi, 20 % sýr, kiwi, jablko, okurky
Večeře: nic



Pod perexem foto ze včera..