Květen 2009

Dlouhý den

28. května 2009 v 18:38 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Ani nevím, z kterého konce začít. Každopádně včerejší večer byl úžasný. Ráno sice to vstávání nic moc, půl šestá pro mě opravdu není optimální, na cestu jsem ale opět dostala čestvý chlebík.. Po šesté už jsem byla v posilce, dala jsem si hodinu na orbitreku a s dobrým pocitem jsem vyrazila do práce.

Bohužel, tím pozitivní zážitky končí... V práci se objevilo vedení a vypadá to na zavření, sice už je to na spadnutí dýl, ale pomalu to začíná mít konkrétní obrysy. Ani jsem nečekala, že mě to tak vezme, docela mám slzy v očích, je mi hrozně, připadám si neschopná a nepotřebná. Mám hrůzu z dalších neúspěchů na pohovorech apod. Snad jediné plus, poprvé po strašně dlouhé době, jsem ani při tak vypjaté situaci neměla chuť se přejíst. A druhé plus, definitivně se uzavře kapitola "já a kolega", sice už je hodně dlouho na mrtvém bodě, ale člověk nikdy neví.. Budu ráda, když se mi definitivně ztratí z očí.

Snídaně: croaisant 7 days karamelový

Svačina: 1 pl sluneč. chleba, tvaroh 50g, eidam 30g

Oběd: 2 pl sluneč. chleba, tvaroh 100g, cottage 100g

Svačina: 1 pl sluneč. chleba, eidam 50g

Večeře: sardinky ve vl. šťávě 90g, pár steril. okurek

Aktivity: 1 h orbitrek

Středeční sachr den

27. května 2009 v 16:19 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Dnes jsem si záměrně přidala sachry. Za chvíli běžím do posilky a chci odjet kvalitní posilovací trénink, cítím, že mám i dost energie, takže super. Pak běžím k panu V, který mi slíbil, že mi udělá nějaký kvalitní kávovo-syrovátkový ledový nápoj.. Ráno budeme vstávat o půl šesté, což je pro mě utrpení, ale posvištím opět do posilky, tentokrát na hodinové aerobko buď na orbitreku nebo stepperu a pak mě čeká nízkosacharidový den.

Dnešní jídelák z mého pohledu vysokosachrový...

Snídaně: 2 pl žitného chleba, 30% eidam 60g

Svačina: jogurt Silueta meruňka (Olma)

Oběd: rýže 100g, tofu natural 60g, cottage 100g

Svačina: celozrnná bulka, eidam 40g, tvaroh 60g

Svačina II: activia tvarohová vanilka

Večeře: kávovo-syrovátkový nápoj

Aktivity: posilka

Váha: 69,7 kg

Dnešní jídelák

26. května 2009 v 16:55 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Snídaně: 2 pl žitného chleba, šunka 100g

Svačina: tvaroh 125g

Oběd: 2 pl žitného chleba, tofu natural 60g, šunka 80g

Svačina: tvaroh s jogurtem (Ehrmann) 250g, müsli tyčka Fitness čokoládová

Svačina II: müsli tyčka Fly linie oříšková

Večeře: tuňák 60g, 1 pl žitného chleba

Aktivity: odpočinek

Váha: 69,8 kg - konečně!!!

Pondělí

25. května 2009 v 20:15 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Dnes jsem plná motivace, odhodlání to dokázat. I když včera jsem povečeřela s panem V (pangas, zelenina a jedna sklenička). Ráno mi nachystal obří snídani.. To jsou okamžiky, kdy si říkám, že na to kašlu, ale ne, nesmím. Jen to jde pak pomaleji, než bych chtěla.

Snídaně: 30% eidam 100g, 4 pl. žitného chleba

Svačina: nízkotučný jogurt 150g

Oběd: tvarohový dezert straciatella 135g (Madeta) (změnily gramáž a obal), tvaroh 125g

Svačina: tvarohový dezert jahoda 135g (Madeta)

Večeře: jogurt LaF activia ananas

Aktivity: 1h orbitrek



Shrnutí víkendu

24. května 2009 v 14:28 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Huráá, sobotní váha rovných 70 kg..

sobotní jídelníček:

Snídaně: cottage 150g, rýže 1/2 sáčku

Svačina: mléčná rýže Múller diät maracuja

Oběd: kuřecí prsa se zeleninovou oblohou (restaurace)

Svačina: bláťácké zlato, chléb

Večeře: nic, jen alkohol

Aktivity: 3h chůze


nedělní jídelníček:

Snídaně: sýr 45%, chléb

Svačina: nic

Oběd: pečené kuře, syrové zelí, jahody

Svačina: cottage 150g

Večeře: mléko

Aktivity: 2h bowling

Tyhle dva dny nic moc, příliš tuku, ale snad to alespoň trochu vykompenzoval nějaký ten pohyb.. Od zítra zase bude nějaký ten pracovní režim a i lepší jídlo..

Chlebíkový den

22. května 2009 v 18:36 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
S tím ubíráním sachrů mi to dnes moc nevyšlo.. Pan V upekl chleba a ten jsem prostě odmítnout nemohla... Každopádně hned po ránu jsem naklusala do posilky.. A zítra bychom měli po ránu vyrazit na kolech. Sice jsem si plánovala oddychový den, ale zase škoda nebýt spolu. Večer doplním kalorie alkoholem na akci, ale snad hned následně spálím pařením..

Ráno bych se chtěla zvážit, tak mi držte palec, ať je tam konečně 70..

Snídaně: 2 pl. slunečnicového chleba

Svačina: tvaroh 250g, granko

Oběd: tofu natural 60g, 2pl slunečnicového chleba

Svačina: tvaroh 250g, nizkotučný jogurt

Večeře: syrové zelí, Lučina "Na salát" 30g, tuňák 60g

Aktivity: stepper 1h, posilko břicha

Čtvrtek

21. května 2009 v 16:48 | Kate
Děkuju holky za podporu. Často přemýšlím o tom, co a v jakým množství sním, zda-li je to málo/moc, zda je to normální porce a tak. Prostě už nevím! Vždycky se mi uleví, když mi jídlo nachystá pan V, prostě sním, co dostanu.. Je to pro mě hrozně osvobozující. Asi jsem se stala otrokem jídla. Takže dnes jsem se snažila zase malinko přidat a zítra budu ubírat.. Večer zase jedu k panu V, huráá.

Snídaně: 1/2 balíčku rýže, Mléčná rýže Diät jahoda (Müller)

Svačina: jogurt Mocca (Zott)

Oběd: uzená makrela, kaiserka

Svačina: cottage 150g, kaiserka

Večeře: kafemléko

Aktivity: posilka



Únava

20. května 2009 v 20:18 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Únava, únava, únava. Nevím, mno - mě prostě to hubnutí bolí. Jj, vím málo sachrů, všechno chci hned atd., atd. Ale jinak to prostě neumím, někde hluboko je to ve mně zakódováno. Tak jsem přemýšlela, že tady doma, všechno mi připomíná ty moje neúspěchy, kuchyně, linka, lednička, spíž - je to divný, ale dokud tady budu, lepší to asi nebude. Ale aspoň se snažím a bojuji, sama se sebou, s jídlem, s děním kolem sebe.

Snažila jsem se přidat sachry, takže:

Snídaně: 1/2 sáčku rýže, jogurt Mocca (Zott)

Svačina: jogurt Bifido lesní plody (Albert)

Oběd: vařený květák, tuňák 90g, zálivka na saláty bylinková (Lučina) 30g viz. ta úplně dole, vážně dobrá a super hodnoty

Svačina: šunka 120g, kaiserka

Svačina II: tvaroh 250g

Večeře: mléko

Aktivity: in-line brusle

Mno, když to teď vidím sepsaný, tak teda nic moc. :-(

Malinko jídla

19. května 2009 v 20:53 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Snídaně: müsli Emco s mlékem

Svačina: tvaroh 200g

Oběd: ochucený tvaroh Straciatella (Madeta)

Svačina: ochucený tvaroh Jahoda (Madeta)

Večeře: jogurt Revital malina


Dnes jsem se snažila omezit sachry, a taky se podle toho cítím, unavená, otrávená, naštvaná.. Ale dva dny jsem strávila s panem V a musela jsem nějak vykompenzovat ty jeho výborné večeře. Navíc při posledním vážení jsem taky měla pořád stejnou váhu, takže si zkusím trošku pohrát s těma sachrama.

Weekend

15. května 2009 v 19:31 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
A začíná víkend, s tím se objevily i myšlenky na žravou.. Ale naštěstí jsem odešla dřív z práce, čas navíc jsem strávila v posilce a hned je to lepší. V neděli zase budu s panem V, takže přežít nebo spíš užít si sobotu. Asi ji využiji k úklidu, relaxu, uvařim si nějaké dobrý oběd, půjdu do posilky. Prostě pohodička, snad!

Snídaně: müsli Emco, ovocný jogurt

Svačina: 2 rýžové bio chlebíky s tvarohem cca 50g

Oběd: tmavý rohlík, cottage 200g, müsli tyčinka - jsem měla chutě, ale po tomhle všem jsem se cítila celkem dost přejezeně. :-(

Svačina: nic

Večeře: šunka 120g, chléb, 2 mrkve

Aktivity: posilka (záda, prsa, nohy, břicho), stepper 30min

Další den

14. května 2009 v 15:42 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Zrovna na mě padla "pracovní deprese" (aneb můj osobní název pro stav, kdy už mám pár hodin v práci za sebou, není, co dělat, nudím se tu, a tak člověka napadají různé chujoviny. Nejdůležitější ale je, nenechat se zcela zdeptat a při odchodu být zase ready a ve skvělé náladě.)

Ráno mě trochu zklamala váha, aneb zůstala tam, kde byla v út.. Ale nevadí. Teď jsem už asi třetí den celkem přetažená, takže myslím, že tělo je trošku v šoku a depresi. Přes víkend doufám, že se všechno ustálí, budu pěkně cvičit a jíst a ta rovná "sedmdesátka" se tam snad ukáže.

Dnešní večer nejspíš opět strávím s panem V. a před tím in-liny? Ještě nevím jistě, tak snad to nějak klapne.

Snídaně: mléčná rýže Müller diet maracuja, vícezrnný chléb

Svačina: jogurt Revital meruňka (Olma)

Oběd: 2 kaiserky, eidam 80g, ředkvičky

Svačina: 4 rýž. chlebíky, fitness šunka kuřecí 100g

Večeře: dopíšu

Aktivity: in-line brusle

Ospalá středa

13. května 2009 v 13:23 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Včerejší den dopadl naprosto perfektně.. Sice jsem se trochu mučila myšlenkama, co když má jinou apod., prostě nemůžu uvěřit tomu, že můžu být šťastná. Ale nakonec jsme se domluvili, že zítra se uvidíme zase a mně tak nějak docvaklo, že hodně si dělám i sama. Přemýšlím nad blbostma, vsugerovávám si nesmysly. Takže jsem si řekla dost!! Budu se snažit tyhle myšlenky úplně vypnout a užívat si toho, co mám.

Snídaně: müsli Emco, jogurt Dobrá máma straciatella

Svačina: vařené vejce

Oběd: tvaroh 250g, chlebová bulka (Albert)

Svačina: tvaroh 250g, müsli tyčinka

Večeře: tuňák 90g

Aktivity: nic - skoro týden pořád makám, vážně potřebuji odpočinek

Vytoužené úterý

12. května 2009 v 16:57 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Konečně jsem se dočkala, je tu úterý!! Za chvílí vypnu počítač a běžím za panem V, huráá. Sice si pokazím jídelák nejspíš nějakým vínem nebo tak, ale to není podstatné..

Snídaně: vícezrnný chléb, 2 vařená vejce

Svačina: Bona vita Line - tyčinka

Oběd: cottage 200g, vícezrnný chléb, ředkvičky

Svačina: tvaroh 250g granko, ředkvičky

Svačina II: müsli tyčinka

Večeře: nevím

Aktivity: in-line brusle

Překvapení

11. května 2009 v 15:24 | Kate
Po ránu jsem zažila šok!! Vážně.. Stoupla jsem na váhu a od posledního vážení ve st, jsem měla o 1,4 kg míň. (A to jsem se dle svého názoru moc neomezovala, rozhodně jsem toho snědla víc, než kdybych byla v práci). Konečně se cítím zase jako člověk, mám obrovskou motivaci a doufám, že do konce týdne pokořím "sedmdesátku", už konečně. A pokud ne, tak příští týden určitě!! Navíc zítra už je TO úterý, hurááá..

Odpoledne frčím do posilky a pořádně si máknu. Teď se snažím oddělovat aerobko od posilka, takže jeden den jedu in-liny (aerobko) a druhý pořádně máknu s činkama. Mám pocit, že tělo tuhle změnu uvítalo..

Snídaně: rýže 100g, Diavita višeň

Svačina: müsli tyčka Fit fruit 40% ovoce - limeta

Oběd: cottage 200g, Bebe oříškové 2 ks

Svačina: tvaroh 250g, Bebe oříškové 2 ks, ředkvičky

Večeře: mléko 200ml

Aktivity: posilka (záda, ramena, břicho, nohy)

Blázním

10. května 2009 v 18:53 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Já se asi zblázním!! Ať už je to úterý. Chci už konečně být s panem V, ujistit se, že je vše v pohodě a v pořádku. Můj problém je, že nevěřím, že můžu být šťastná, že můžu mít borce, do kterého jsem zamilovaná. Pořád čekám nějaký zvrat, nějakou ránu do zad. Snažím se, odpoutat se od těchto myšlenek, snažím se, zabavit se, jak se dá, ale pořád mi ty myšlenky naskakují..

Snídaně: chléb, eidam 40g, pomeranč

Svačina: vanilkové frappé - s kámoškou v kavárně

Oběd: žralok, ředkvičky

Svačina: tvaroh 250g, slunečnicová bulka

Večeře: nic

Aktivity: in-line brusle

6. den

9. května 2009 v 16:25 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Sice ještě není večer a jak se říká, neříkej hop, dokud nepřeskočíš, ale mám super náladu (teda trochu stesk po panu V tu je, ale žádná hrůza, o to lepší to bude v to út).

Jinak nevím jak na vás, ale na mě tohle krásné slunečné počasí působí trochu depresivně.. Při představě té dlouhé cesty, kterou mám ještě před sebou je mi na nic. :-( Ale snažím se na to nemyslet, těšit se z každého úspěšného dne a ono to dokonalejší tělo přijde skoro samo. Teď po těch šesti dnech už se cítím mnohem lépe, tělo začíná splaskávat a mě roste důvěra sama v sebe. A pokud zvládnu tyhle tři volné dny, slíbila jsem si, že si pořídím plavky. :-)

Snídaně: kukuřičné chrumky cca 100g, 30% eidam 40g

Svačina: nic

Oběd: pečené kuře (prsa včetně křidélka + část opečené kůže), ředkvičky

Svačina: celozrnný rohlík, šunka 100g

Večeře: mléko 200ml

Aktivity: posilka (záda, prsa, břicho, nohy, aerobko 30min)

Řekla bych, že dnes jsem trochu přidala na S, takže zítra zase uberu.

Volný pátek

8. května 2009 v 15:16 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Včerejší večer dopadl trochu jinak, než jsem původně plánovala. Místo večera s panem V, který jsem zrušila kvůli menses a věřte, že mě to vážně zdeptlo.. jj, prkotina mě vždycky nejvíc vytočí. Nakonec jsem se ale zmobilizovala a večer vyrazila aspoň zapařit (naprosto bez alkoholu). Nálada se mi zlepšila o sto procent vypotila jsem nějaké ty kcal a jsem spokojená..

Ráno jsem vyrazila na brusle a večer bych chtěla po dlouhé době trošku vyzkoušet svoji vytrvalost v běhu.. S panem V se uvidíme až v úterý, sice mě to štve a jsem zklamaná, na druhou stranu mám pět dní, abych ladila formu a tělo a nepřežírala se!!

Snídaně: chléb, šunka

Svačina: tvaroh 125g, ředkvičky, 1kopeček citron. zmrzliny (mamča koupila, jsem ji sníst prostě musela)

Oběd: filé 100g, hejk 100g, rýže 30g

Svačina: chléb, šunka, ředkvičky

Večeře: tvaroh 125g, granko

Aktivity: in-line brusle

Naděje x zklamání

7. května 2009 v 16:01 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Ještě hodinu v práci.. A blažené, krásné, (přežírací) tři dny přede mnou. Jj, tradiční chuť je tady, leze na mě skepse. Malý problémek a mám chuť všechno zabalit. Kdy se budu mít ráda?

Mám před sebou tři dny, kdy si můžu dokázat, že na to mám, anebo to zabalit a začít zase od pondělí. Teď jen doufám, ale nevěřím si. Nevěřím, že v sobě najdu tolik síly..

Moje dnešní jídelní snažení:

Snídaně: 2 tmavé rohlíky, cottage 150g

Svačina: tvaroh 125 g

Oběd: krůtí prsa, celozrn. rohlík

Svačina: krůtí prsa

Večeře: tvaroh 250 g

Luxusní středa

6. května 2009 v 14:18 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Teda dnes mám premiéru! Jsem byla nucena vstávat s panem V už o půl šesté, ptz šel do práce. Tak jsem si řekla, že ten volný čas jen tak nepromrhám a vyrazím do posilky, bylo to super, sice na posilování mi tahle brzká ranní hodina nevyhovuje, ale na aerobko, perfektní.

Jen tak mimochodem s panem V jsem se měla skvěle.. Dali jsme ty in-liny, pak ukuchtil večeři, dle mého přání (pangas, zelenina), pak proběhlo nějaké to bílé víno , ale snad se to teda následně vypotilo, doufám. A celkově prostě skvělý pocit. Ještě upekl sluneč. chleba v pekárně, takže na dnešek mám, co se sachrů týče, vystaráno.

Odpoledne jdu konečně na tu gyndu, tak snad mi nová HA sedne a přestanu být tak debilně oteklá.. Ježiš, vůbec se mi tam nechce, ještě k nové doktorce, bléé.

Snídaně: sluneč. chlebík, mléko

Svačina: sluneč. chlebík, tvaroh 150g

Oběd: sluneč. chlebík, kuřecí šunka 130g

Svačina: tvarohov. dezert jahodový (Madeta)

SvačinaII: müsli tyčinka

Večeře: tuňák ve vl. šťávě 130g

Aktivity: posilka (40 min aerobko, záda, břicho)

Úterní in-liny

5. května 2009 v 14:24 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Dnes jsem se probudila pozitivně naladěna, není divu, když jsem si uvědomila, že mě dnes čeká "in-line odpoledne" s panem V. Jsem se vážně zamilovala nebo co. Pět let pro mě nebyl nikdo jinej než ten Jeden, se kterým jsem chodila jen chvíli, ale pořád se v mém životě tak nějak objevoval vícečiméně - a teď? Za půl roku jsem se stihla dvakrát zamilovat, čemuž jsem vážně nevěřila, že se může stát.. To první byl omyl (kolega), ale s panem V jsem šťastná.. Jen mám pořád strach, kdy to skončí.. Jsem prostě blázen.

Snídaně: vločky, tvaroh, granko

Svačina: 140 g bio tvaroh s Maracujou (Milko) 100g/89kcal

Oběd: kuřecí prso, vícezrnný šáteček (Albert)

Svačina: 220 g tvaroh Straciatella (Madeta)

Svačina II: müsli tyčinka

Večeře: zelenina + nějaká rybička

Aktivity: in-liny