Srpen 2009

Po tenise aneb utříděné myšlenky

31. srpna 2009 v 20:57 | Kate
Zvláštní, dřív se mi podlamovala kolena, zažívala jsem pocity beznaděje i nekonečné růžové brýle zamilovanosti, to podle toho, v které etapě našeho "vztahu" jsme se zrovna nacházeli. Nebo spíš, kam mě nasměroval. Pět let byl pro mě tím jediným!! A teď jsem vedle něj stála, jela v autě, hrála tenis a nic. Nic a nic, aspoň trochu jsem chtěla cítit nějaký cit, ale nic. Jen lhostejnost! Po pravdě ani kamarádství to není. Naprostá čistá prázdnota.

Já vím, že si tu věčně stěžuji na pana V., ono se prostě líp píše o těch negativech. Ani jsem se nezmínila, že plánujeme pozdní dovolenou v Egyptě, o spoustě výletů, bruslích, kdy jsme spolu pro mě to jsou nejšťastnější chvíle. Chtěla jsem ho podvést, z trucu, z hecu, naschvál, ale zjišťuju, že to nedokážu, alespoň ne s tím bývalým, o kterém jsem se zmiňovala výše.

Miluju pana V, pořád, stále.. A chci být dokonalá pro sebe a pro něj! Vím, že jako štíhlá budu i pro něj atraktivnější. Takže pokud jsem doteď neměla ráda sebe natolik, abych se dokázala vzepřít jídlu. Jeho miluji víc, než pocit přežranosti, následného utlumení myšlení, a podivné, snad i příjemné apatie.

Pondělní jídelníček

31. srpna 2009 v 15:15 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Včera jsem nakonec skončila u pana V.. Prostě jsem to nevydržela a napsala mu. Byl to super večer...

Jinak za chvilku jdu zahrát tenis s bývalým, vážně se těším, ještě jsem to nikdy nehrála.. Tak doufám, že mi to půjde..

Snídaně: 250 ml jogurt. nápoje (Olma), rohlík

Svačina: 250 ml jogurt. nápoje (Olma)

Oběd: tvaroh 125g, jogurt Grácie, rýže 50g

Svačina: chlebová bulka (Kaufland), šunka, jablko

Večeře: okurky, tvaroh 125g

Aktivity: tenis

Neděle

30. srpna 2009 v 16:54 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Tak tu sedím, pomalu začínám zuřit, že se neozval pan V.. Měli jsme se dnes vidět, až bude doma z fotbalu, ale zatím ani blbá sms. Mno nic, nabarvila jsem si vlasy a jestli se do večera neozve, půjdu ještě běhat. Zítra jdu zahrát tenis s bývalým, ještě jsem to nikdy nehrála, tak se těším.. Se budu bavit i bez něho. Kua, zasr... láska. Mám pocit, že všichni se ke mně chovají líp než on.

Snídaně: ovesné vločky 25g, jogurt Müller mix ostružina, broskev

29. srpna 2009 v 19:37 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Snídaně: müsli tropické ovoce (Emco) + mléko + broskev + kafemléko

Svačina: mrkev, kafemléko

Oběd: kuřecí čtvrtka, růžičková kapusta, hrášek

Svačina: racio 3 ks, tvaroh, sýr, okurek

Večeře: ochucený jogurt (Madeta)

Aktivity: posilka

Ráno jsem vstávala v šest, v sedm jsem naklusala do posilky a super si zacvičila, i když ještě cítím stehna ze včerejších bruslí. Pak už jsem se víceméně celý den flákala a přemýšlela, co podniknout v takovém počasí. Samozřejmě padl i nápad přejíst se. Odpoledne mi zavolala kámoška, a tak jsme šly pokecat a nebezpečné myšlenky mě přešly. :-)

Do hloubi vlastní duše...

27. srpna 2009 v 18:44 | Kate
To byl zase den.. Hned po ránu jsem napsala panu V, kdy se jako uvidíme a tak, neboť sám, by asi nezačal. Po hodině nekonečného čekání, mi přišla odpověď, že v pátek večer něco má, takže jedině na chvíli odpoledne nebo pak až v neděli, vážně pozitivní.. Jsem z toho byla celý den úplně mimo.. Jsem zadržovala slzy tak, že mě pálí v krku ještě teď. Mazec!! Jsem šíleně přecitlivělá a ne a ne se toho zbavit. Zůstalo mi to po smrti táty, nějak se mi pohla psychika a nemůžu se vrátit do normálu. Vlastně ten podivný stav se už pomalu stává normálem, což je nejhorší! Nestěžuji si, jen bych chtěla být zase normální. Je to snad ještě horší než záchvatovité přejídání, s tím jsem se naučila žít a občas i bojuji a vyhrávám. Ale tohle?? Vůbec nevím, jak na to. Neznám žádné zásady "zdravé psychiky", kterými bych se řídila a všechno by bylo ok. Ne třeba napořád, ale na den, na dva, aspoň na chvíli se cítit jako dřív...

Pro pořádek jídelák:

Aktivity: 1,5 h posilka

Zmatená

26. srpna 2009 v 20:42 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Jako bych byla v bublině.. Tak moc bych chtěla vidět pana V (naposledy jsme se viděli před týdnem), ale něco mi brání. Jakobych chtěla samu sebe týrat a trápit. Omlouvám se a svádím všechno na současnou ms, ale hluboko v sobě cítím, že to není všechno. V hlavě se mi honí exkolega a exbývalý, který chce hrozně moc přijet a udělat si pěkný večer. A to má holku, alespoň donedávna to tak bylo, teď nevím. Všichni tři blíženci a mně se z nich točí hlava. Na každém se mi líbí něco.. Asi bych takhle neměla přemýšlet, ale u pana V nevím, na čem přesně jsem, a to mě mate a pak mě napadá všelicos.. Tuším, že do Vánoc ještě nastane nějaký ten zvrat.

Snídaně: Hollandia bílá 200ml, oves vločky 20g, sluneč. semínka, broskev

Svačina: Corny big brusinková 50g - vážně kyselá a je v ní hodně brusinek, ale chutnala mi

Oběd: kuřecí prsa, chlebová bulka (Kaufland), okurky

Svačina: kuřecí šunka, chlebová bulka 1/2

Večeře: okurky

Aktivity: nic

Pondělí

24. srpna 2009 v 19:40 | Kate
Ráno zase na šest do práce, hrůza. Ani mi tak nevadí to vstávání, ale fakt, kam jdu. Moc se mi tam po pravdě nelíbí.. Zaučuje mě slečna, která je s prominutím kyselá jak citron. A pak má na ni člověk hledět celý den! Možná je robot, neboť za celých osm hodin nic nesní a vypije tak možná skleničku vody. Teď mě tak napadá, že je možná protivná díky hladu. Každopádně za ten den si říkám snad tisíckrát, že to zabalím.

Snídaně: 200 ml jogurtového nápoje

Svačina: racio 2 ks, eidam 2 pl, okurek

Oběd: tvaroh 250g, sluneč. semínka, oves. vločky, sladidlo

Svačina: meloun, okurky

Večeře: šunka fitness 100g, kaiserka, okurky

Se zase jednou zadařilo

19. srpna 2009 v 18:45 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Snídaně: oves. vločky, mléko, skořice, kafemléko

Svačina: knuspi 3ks, šunka 50g, okurek

Oběd: tvaroh 250g, nektarinka, sladidlo

Svačina: šunka 60g, vejce, okurek

Večeře: tvaroh 125g, sluneč. semínka, skořice, sladidlo

Váha: 72,8 kg

Po víkendu

16. srpna 2009 v 20:30 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Víkend zase u konce, chjo. V pátek po práci jsme vyrazili s panem V na kola, takže konečně zase jednou nějaký pohyb. V sobotu jsem šla zapařit, ale nějak mě to nebavilo. Všude kolem puberťáci, nebo mlsní padesátníci, nikdo na mé vlnové délce. Zvláštní, dřív to byl můj svět, můj život, moje odměna po celotýdenním přežívání...

Zítra bych chtěla konečně zase vplout do pravidelných sportovních aktivit a možná jídelníčků?? Kdo ví. Neslibuji, nedoufám..

Nevím, nevím

13. srpna 2009 v 18:24 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Nemůžu si zvyknout!! Ranní vstávání po páté.. Hrůza, ale přežila bych to! Nejhorší je, že se mi absolutně naboural můj stravovací režim a já nejsem schopná se přizpůsobit, a tak po poledni přijedu domů a cpu se a říkám si, že další den už to bude lepší, ale není. Pana V jsem neviděla od neděle a štve mě to. Cvičit jsem nebyla ani nepamatuju, ale nemůžu se dokopat. Jestli to takhle půjde dál... Už teď mám zase 73!!!! Ale ani to mě neburcuje k činům, kua

Život není černobílý

11. srpna 2009 v 20:20 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
... práci jsem dostala, takže od pondělí jsem zase v prac. procesu

... sklípek byl super, až na pana V.

Dnes jsem se stavovala v bývalé práci za kolegou, strávila jsem tam víc jak dvě hodiny a připadalo mi to jako pět minut. V životě jsme spolu tak nepokecali, spadly z nás pracovní povinnosti a starosti a bylo to úžasné. Zamotalo mi to hlavu. Jela jsem domů a měla jsem pocit, že se vznáším.. Nevím, co s tím. Navíc ty pocity byly umocněny ještě těmi neshodami s panem V. Prostě to není člověk na vztah, ale jen na zábavu. Dlouho jsem to přehlížela, něco si namlouvala, ale nemá to cenu. Ho nezmění ani čas, ani já.. Chci kolegu, máme tolik společného a dívá se na mě úplně jinak než pan V. Jen se bojím, že nám osud už nedá šanci.

Zase odjíždím..

4. srpna 2009 v 20:58 | Kate |  Denní postřehy a jídelníčky
Dobrý večer všem,

podle předpokladu se tu do konce týdne už neukážu. Zítra mám docela perný den - cvíčo, úklid, balení, oběhat pracák atd., setkání s ex kolegou a dokonce pracovní pohovor - modlím se, aby to vyšlo. A pak večer u pana V.. Musíme nějak nacpat ty věci na kola atd. A ráno vyrážíme.. Přesně teda nevím, kudy. Ale byla řeč o Vyškově, Lednici a v sobotu končíme někde ve sklípku; neděle je vyhrazena návratu.

A od pondělí začnu pořádně s jídeláky, cvičením a příspěvky na blog.